vrijdag 3 februari 2012

de eerste sokken

T nieuwe jaar is inmiddels al volop bezig en ik heb nog niet eens iets op mijn blog geschreven.
Heb niet stil gezeten.Er zijn 2 paar sokken van de naald afgegleden dus t sokbreien gaat hier lekker door.De foto hierboven waren in januari al af en zijn voor een kennis.T is een maat 44 en gebreid met botter wol.Mijn 2de paar waren voor mijn man en gebreid met big fabel.T zijn simpele sokken in boordsteek.

Ook heb ik een paar vingerloze wanten gemaakt.Hiervan komt er later een foto.
Op het moment heb ik een sjaal op de nld staan.

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk die warme sokken!!!
    En wat voor soort ook, het blijft gewoon leuk om ze te breien!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sokken komen altijd van pas! Zeker nu het zo koud is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De sooken zullen nu extra van pas komen

    BeantwoordenVerwijderen