dinsdag 30 oktober 2012

Fluffy

De vriendin van mijn dochter vroeg in 2011 al eens of ik fluffy sokken kon breien en ze had gelijk maar 2 bolletjes garen van de zeeman erbij gedaan.Nou was dat niet mijn garen om mee te breien en had t in de mand gedaan.Gistermiddag bedacht ik me ineens dat ik dat garen nog had dus maar fluffy sokken gebreid.En inderdaad wat viel dat garen tegen zeg maar goed ze zijn vandaag van de naald gerold en ik vindt ze nog leuk ook.
Ik heb ze gebreid met naald 7 en t waren maar 20 steken.

3 opmerkingen:

  1. Dat zijn mooie sokken Hilda.
    Ondanks dat het garen tegen viel mag het resultaat er toch zijn.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn hele mooie sokken, maar ik begrijp wel dat dit niet zo vlot breidde!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms kun je maar beter even doorzetten.. hahaha. (moet je horen wie het zegt... ik heb ook nog projecten liggen uit 2011)
    Ze zijn vast lekker warm en de ontvanger is er vast blij mee; net nu het winter wordt. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen